_دوست دارم مشتی:)

دیدگاه ها (۳)

_به شخص خاصی اشاره نمیکنم...اهم..:/

_این آدما>>>>

_خدا...جدا پاداش کدوم کار خوبمه?

_عشق.. تفسر کوتاهی از درد..لذت و بخشش

نه داداش دارم مشتی

ریده شد تو برنامه خوابمدارم تبدیل به دراکولا میشممشتی... ساع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط