ای جان آهنگش قلبم درد میگیره یکی پیدا کنه آهنگشو😢🥺❤️‍🩹🥀

ای جان آهنگش قلبم درد میگیره یکی پیدا کنه آهنگشو😢🥺❤️‍🩹🥀
دیدگاه ها (۹)

ای کاش شرور بودی😂

تنها آدم فضایی مورد علاقم👍

کسی که از بغل خوشش نمیاد (خودم)

حق کاملاساخته خودم بود😂

اقا شوما دعوا نکونید مین قلبم درد میگیره🗿#انیمه#مای‌هیرواکاد...

یکی این پسره رو برام پیدا کنه🤣😭

#به_وقت_دلتنگیکاش یکی هم پیدا میشد درد مارو میفهمید بابا بخد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط