‌ѕoмeтιмeѕ yoυ вord oғ everyтнιng..

‌ѕoмeтιмeѕ yoυ вord oғ everyтнιng..
یه موقع هایي هست ك حال هیچی نیست..
دیدگاه ها (۰)

ای کاش این دروغ هااتون راست بودن🙂💔🖐🏻

نمیخواستم بگم اونم رفت...

و تنهاییی! تقدیر آدم هاییست که ...

یه موقع هایی حس هیچی نیست...

- ‏پارتنر ك هیچی . .حتی یه رفیق پیدا نکردم مثل خودم رفیق باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط