ما چقدر بدبختیم نانانای نای نای نای بقیشو بلد نیستم 🤣😅

ما چقدر بدبختیم نانانای نای نای نای بقیشو بلد نیستم 🤣😅
دیدگاه ها (۶)

اینو یکی توضیح بده؟!

چی دوست دارین بزارم؟!

مو طلاییه(اسماشونو هنوز بلد نیستم 🤣) چقدر شبیه ژنیا عه

اسم ایشون رو بلد نیستم

کصشر چون آرت بلد نیستمجدی شبیه دلقک شده ریدم تو ابهت ملت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط