عه این اهنگه من اینو خیلی وقت پیش گوش میدادم 😅

عه این اهنگه من اینو خیلی وقت پیش گوش میدادم 😅
دیدگاه ها (۵)

اینم جانسینا که فن بی تی اسه کون هیترا پارس😂

ی پیام برا گوه خورام😂

عجب داش یونگی؟ خودتی

اذان میگوید 😅😂جییمیین شیی

این اهنگه هم خیلی خوبهه

این اهنگه هم خیلی خوبهه

واییی این اهنگه خیلی قشنگههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط