دوستت دارم آبی من، و قسم میخورم تا حالا همچین حسی رو تجرب

دوستت دارم آبی من، و قسم میخورم تا حالا همچین حسی رو تجربه نکرد :)💙
دیدگاه ها (۱)

ولی بیان قبول کنیم صدای پسره خیلیییییییییییییی خوبه 🤤🤤

لایک و فالو و کامنت 💜

اینم منم :)

من روبه اونایی که همچین حسی رو تجربه نکردم حسودیم میشه.....

خودتون متوجه میشین که چقدر دوستتون دارم.فرشته های من

متأسفانه یا خوشبختانه کسی رو نداشتم که همچین حسی رو تجربه کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط