میای یا بمیرم ...

هیشکی‌اندازه‌من‌دلش‌نمیخوادت!❤❤
دیدگاه ها (۰)

سوت پایان خیلیاتون زدم 🤙🤘

ساخت کلیپ برای عشقم 👌👌👌𝓮𝓻𝓯𝓪𝓷

💞💞

این برا توعه ..

هیشکی [اندازه من ]دلش نمی خوادت......#عاشقانه #love #موسیقی ...

#هیشکی-اندازه من غم نداره#هیشکیاااا#هیشکی مث من بغض نداره #ه...

میای یا بمیرم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط