جا داره بگم قلبم❤️‍🩹🥲

جا داره بگم قلبم❤️‍🩹🥲
دیدگاه ها (۰)

دلم برای جمع و منها های دوره ی ابتدایی تنگ شدهاینا کجا و راد...

🥲❤️‍🩹

خوب اجازه میدم برید به حال خودتون عر بزنید👩🏻‍🦯

ولی اون سال بدترین سال برای همه ی آرمی ها بود🥲💔

فقط خواستم بگم قلبم ایستاد 😭

قلبم داره میکوبه😕🥳

تهکوک واسه قلبم ضرر داره :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط