از دست دادن همیشه بد نیست ولی یه وقتایی از دست دادن یه نف

از دست دادن همیشه بد نیست ولی یه وقتایی از دست دادن یه نفر باعث میشه دیگه هیچ وقت از ته دل نخندی🖤🥀
دیدگاه ها (۵)

چقدر این متن از فروغ فرخزاد موده که میگه:«هیچ چیز راحتم نمی‌...

⚘️❄️✨️🌃

چه عجب بالاخره ما یه چیز در مدح این فرفریامون دیدیم😅😁

قشنگ بود🩶🕊🌠☁️

آدم یه وقتایی از اول این نیستاین میشه…💔😞

هیچ وقت قدرتمونو دست کم نگیر برات بد میشه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط