#برای_ازادی😔🖤🥀

#برای_ازادی😔🖤🥀
دیدگاه ها (۱۷)

ما دوتا با هم قشنگه دنیامون✨#ناناسم🥺💜

🤕🖤🥂

#زن‍‌دگ‍‌ی ش‍‌وخ‍‌ی ن‍‌ی‍‌س‍‌ت ج‍‌دی‍‌م ن‍‌ی‍‌س‍‌ت ، ب‍‌ه ط‍...

‌از م‍‌ن خ‍‌وش‍‌ت ب‍‌ی‍‌اد ی‍‌ا ب‍‌دت ب‍‌ی‍‌اد م‍‌ن ب‍‌ه ه‍‌...

شاید در زندگی بعدی دلم یک چیز دیگه رو بخواد

هیچ وقت

هویی حیوان از تو بالاتره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط