=)...

=)...
دیدگاه ها (۴)

.....

واسه کسی مهم نی حالمو بد شه:)

من تسلیم نمیشم....من خود کشی نمیکنم....چون...من با اونا دیگه...

و منی که سر اینا واقعا جررررر خوردم

یاابوالفضل 😭❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط