منم تیر خوردمممممممم🤣💔

منم تیر خوردمممممممم🤣💔
دیدگاه ها (۱)

حق یا چی؟!

کلیپ لو رفته از من در کنسرت جنگکوک😎🎀

سلام عزیزم عزیزم سلام😔🎀

واییییی یعنی تا سال بعد حق🤣😂

آرت جدید/اوسی مستقل

اقا هرکدوم از اون بخشای لباس سیاهش اینجوری طرح داره ایگ کنید...

کاشکی منم توی قلبم تیر می‌خورد و الان زیر یه خرمن خاک بودم 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط