به نظر من هیچکس زشت نیست و این معیار های زیبایی هستن که ز

به نظر من هیچکس زشت نیست و این معیار های زیبایی هستن که زیبایی و زشتی رو تعیین میکنن که زودگذر هستن و اهمیتی ندارن و اصلا کی گفته که واقعیتن ؟ تا سال گذشته همه دماغ عمل میکردن که قوز نداشته باشه حالا قوز بینی مده
دیدگاه ها (۲)

حاجی مدیر ما حتی جواب سلاممونم نمیده

بازم مخاطب ناموجود🤣🪄

مخاطب ناموجود 😂

𝘾α𝒕ℎ𝗲𝕣🅸𝘯❕🧭⚓حقیقتا کمترین علاقه ای نداشتم که الان پست بزارم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط