خوشحال باش ای غمگین‌ترین خوشحالی من:)

خوشحال باش ای غمگین‌ترین خوشحالی من:)
دیدگاه ها (۲)

جاده ی زندگیم پر از مانع و سنگه...

درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن

توی رابطه ی با تو بدون بازنده منم.

مراقب باشید دوستان.

خوشحال باش.خوشحالی ، یه انتخابه.زندگیشاد کردن همه نیست ...

ذات بسیار پاکی میخواهد ... ``خوشحال شدن از خوشحالی دیگران ``

یه زمانی خوشحال ترین بودن))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط