واقعا برای این جامعه متاسفم بااین

واقعا برای این جامعه متاسفم بااین
کارایی که میکنن
دیدگاه ها (۶)

جان جدتون بس کننین اونا دارن زجر میکشن

پدددصگ همش بخاطر توعه من همش سینگلم

چه هاتن

من واقعا نمیدونم چرا بعضی ها الکی گزارش میکنن من واقعا ناراح...

واقعا برای تراکتوریا متاسفم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط