خنده کمه روی لبا

خنده کمه روی لبا
باز چشا بارونی شده ...

علیرضا پوراستاد
دیدگاه ها (۰)

پشت این لبخندها سالیان سال غم دارم رفیق💔🩹

الانم هرچی میزنم میگم باز برام کمه!

.رسی وز حمایتتتت. گوگولی میدونم باز، شارژم کمه

می‌پذیرم که هرچه میخندی،زندگی باز هم غم انگیز است.- علیرضا آ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط