از فوتبال اینک اون لحظه فقط مهمه رو دوست دارم و اون توپی

از فوتبال اینک اون لحظه فقط مهمه رو دوست دارم و اون توپی ک پاس کاری میشه🥺🥲
دیدگاه ها (۱۱)

زمستون.......

گریه تا صب))))

ریدم توی دختر بودنم اه😭

مگه من ازت خواستم؟)

بچه ها من قراره تابلو بکشم کدوم یکی از اینا رو بکشم من خودم ...

انقدر ک این لامصب رو دوست دارم خودمو دوست ندارمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط