چه زیاد شده فاصلمون:🥀

چه زیاد شده فاصلمون:🥀
خیلی وقته دیگه خوش نمیگذره، فقط میگذرد 🥲
دیدگاه ها (۱۸)

مردم هر روز زندگی میکنن که یه روز بميرن ، ولی ما هر روز میمی...

بدون متن قشنگ تره..

خیلی وقتِ دیگه زندگی خوش نمیگذره ، فقط میگذره:)🪦 𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬...

F

بدون جکس خوش نمیگذره که🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط