حتی نمیکنه دیگه مارو خدا نگاه.

حتی نمیکنه دیگه مارو خدا نگاه.
دیدگاه ها (۲)

اگه از ته دلم گریه کنم چه فرقی میکنه!؟

من عاشق چشماتم💖

نبات منه🤤🌜❤️

نمخواااام صداتو بشنومممم

دیگه حتی رز آبی هم خاشحالم نمیکنه🙂

هعب یعنی دیگه هیچکس مارو یادش نی؟خعلی ها حتی سراغی نگرفتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط