آخه... چرا... چرا... نمیشه... چرا؟؟!!... 💔

آخه... چرا... چرا... نمیشه... چرا؟؟!!... 💔
دیدگاه ها (۶)

نمیتونید درک کنید چقدر افکارم پیچیدس و حالم بده...

بابام؟!.....

نــمـیـدونـم:)))

بگید که فقط من همچین حسی ندارم...!! 💔

دیس به هوش مصنوعی🗿اخه نمیشه با یچی بکشیمشون؟😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط