اندکی حق 😂

اندکی حق 😂
دیدگاه ها (۶)

نه داش من اصلا تو زندگیم سختی نکشیدم فقط با این ک پسرم انقد ...

سوسک داره گولابی موخوره

و مطمئنم برا هیچی مهم نیستم ولی مهمه نیس چون خودم برا خودمم ...

اندکی صبر ...

اندکی ارامش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط