جای دختره بودی چکار میکردی ؟ من شاید میگذشتم چون دیگه قرا
جای دختره بودی چکار میکردی ؟ من شاید میگذشتم چون دیگه قرار نیست هیچی مثل قبل بشه چه ببخشی چه نبخشی .. پسره به صورت بیمار گونه ای دختره رو میخاد ولی بهش جواب رد میده و اینم اسید پاشی میکنه رو صورت دختره حالا میخان قصاصش کنن
- ۲.۷k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط