اونا به من میگن دیوونه پاییز....

دیدگاه ها (۶)

من خسته یا ناراحت نیستم...

آینده من تویی...

من هنوز امید دارم...

دوباره تلاش کردیم...

بانوی عزیز من...

دارم عاشقش میشم و نمیتونم جلوشو بگیرم...

تو رویاهام احساس بیداری بیشتری دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط