دیگح ندارم دلخوشی فک میکنم به خودکشی🥀

دیگح ندارم دلخوشی فک میکنم به خودکشی🥀
دیدگاه ها (۵)

از امشب منم مثله تو بد میشم🖤🥀

فراموشت کردم🥀

ولی الان فقط رفیقمه و تمام🙂گوره بابای هرکی که فک میکنه اون ه...

هعی ):

الان. که فک میکنم من ³²²تا فالو ندارم ²⁵ تا دارم 😊

از ته گالریم پیدا کردم گفتم بزارم دیگح

عام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط