از خودم متنفرم، از خودم خسته شدم🌚💔

از خودم متنفرم، از خودم خسته شدم🌚💔
دیدگاه ها (۲۰)

جوریکه من این آهنگ رو دوس دارم🎧🎶

شما درس رو انتخاب می‌کنید یا کیدارما رو؟🗿🚬

نمیتونی بیبینی خیلی خسته م؟💔

فقط کامنتا😂💔

سلام به همگی نمیدونم اللن منو بخاطر نبودن میبخشید یا نه ولی ...

لایکو فالو یادت نره زیبا

از خودم متنفرم از همه چیز متنفرم تمام بزارید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط