خده ی من از گریه غم انگیز تر است 😂😂

خده ی من از گریه غم انگیز تر است 😂😂
دیدگاه ها (۴)

آهنگش خیلی گنگه کسی اسمسو میدونه 🤔🤔

وباز هم دازای کرم خودکشی رو داریم 😂

ژاپنی ❤️❤️

طرفداراش نمیزارن خودش بخونه 🤣🤣🤣

یکی از غم انگیز ترین لحظه ها ی سریال بود 🥺😭

فقط آرمی ها داستان این ویدئو ی تلخ و غم انگیز رپ متوجه میشن ...

طنز غم انگیز:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط