‍ ‍ ای جان:

‍ ‍ ای جان:
‹ اگر عشق عطر داشت
عطر چاۍ در یک روزبارانی بود  ˘˘ ›
دیدگاه ها (۷)

حس خوب خفن

کسی هست موکا دوست نداشته باشه؟!🥹⤹༢➥🧋🧃🥃🍺🥤

صبح شدخیراست...

‍ ‍ ‍ کسانی که در روحمان گل میکارند را کجای دلمان بگذاریمکه ...

" چاۍ دَم‌ کن ؛خسته ام‌ از تلخۍ نسکافہ‌ هاچاۍ با عطرِ هل‌ ۅ ...

پسرم....بوی عطر تنت رایحه جان من است 💋

عطر عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط