من خودم حسرت دیدن یکی رو اونم حامیم 💔💔

من خودم حسرت دیدن یکی رو اونم حامیم 💔💔
دیدگاه ها (۳۱)

من که ندارم پس اون هایی که دارن قدر بدوننن 👍🏻👍🏻🖤

💔💔🥀

ارزوی همچین لحظه ای رو برای خودم دارم :)اونم ببینههعی

یکی از قشنگترین حرکت های حامیم😍🥲

استوری جدید پسرم یکی به حامیم بگه الان تابستونه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط