نبودم اونیکه میخاستی

نبودم اونیکه میخاستی
دیدگاه ها (۰)

روزي كه بتونم قيدتو بزنم میفهمم که آدمِ محکمیم🖤⚜

تو از چشام نه، از قلبم افتادی...

شنیدی که میگن ...اونیکه گریه میکنه یه درد داره ؛اونیکه میخند...

اونیکه مال ماهه سختیش باهاشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط