+ ما کسی رو جز خودمون نداریم :)

+ ما کسی رو جز خودمون نداریم :)
دیدگاه ها (۱)

محکومیم به امید و مجبوریم به آرزو....!‌‌‌‌

کجای جهان ایستاده ام که پر پریدنم نیست؟ 🔗🧚‍♂

:)!

+ چرا مراقبش نبودی؟ چرا گذاشتی بمیره ؟!- ماهی قرمزه دیگه . ....

حالا خودمون قبول نداریم اسکلیم هعی

خودمون جا نداریم برو بیرون😂

سیشتیر پسرا ما دخترا به شما نیاز نداریم خودمون بهترشو داریم😏...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط