برگام رفتم دیدم نزدیک دوازده تا از پستا توی این چند روز ن

برگام رفتم دیدم نزدیک دوازده تا از پستا توی این چند روز نیومده😐😐😕😕😡😡😡
دیدگاه ها (۴)

واییی عاشق فارسی حرف زدنشم اصلا🤣🤣🤣🤣🤣

ولی ما خیلی زیاد صمیمی بودیم😀😀😂😂هنوزم هستیم ولی نه مثل قبل 🙂...

اینو فکر کنم گذاشتم😔😀

بچه ها ویسگون باگ داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط