ای آدم بنشین در کنج تنهایی خویش
ای آدم بنشین در کنج تنهایی خویش
دلبسته نشو که دل بریدن سخت است
شما کدوم بیتشو بیشتر دوست داشتین؟؟
دلبسته نشو که دل بریدن سخت است
شما کدوم بیتشو بیشتر دوست داشتین؟؟
- ۴۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط