اوکی

اوکی

رفتی و موقع رفتن خداحافظی کردی
همین که خداحافظی کردی نشونه ی
خوبی بود
دیدگاه ها (۵)

با رفتنت من اینطور شدم سلطان جکی

امینم خدای رپ

POVهمراه همیشگی

داشم بروسلی

در آخرین نامه ی خداحافظی اش نوشت:دلم با رفتن نبود ؛ اما مجبو...

خنده ی هاکان نشونه ی چیه😅سریال:#زیر_زمین#سریال_ترکی

فک کردی از قلبم رفتی؟؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط