99 درصد مثل نامه خودکشیشم

99 درصد مثل نامه خودکشیشم
دیدگاه ها (۰)

...

تهیونگشی کاش همه مثل تو بودن..

دلیلش همینه..

خب.. سلام.. برگشتم بعد دو روز.. راستش این دو روز خیلی اتفاق ...

🔺آقای زاکانی: به دولت نامه زدیم که معیشت تهران به شهرداری بس...

من ۹۰ درصد 🤭شما چند درصد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط