هرچـ ے غمه تودنیا مال منه ....

هرچـ ے غمه تودنیا مال منه ....
دیدگاه ها (۰)

یارشیرازے...

دل به فردا بستیمیه قانونی هست که میگه: به هرچی فکر کنی همون ...

:)

https://wisgoon.com/bts_ab

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط