نباید اینجا باشه یه فرشته مثلِ تو.

نباید اینجا باشه یه فرشته مثلِ تو.
دیدگاه ها (۰)

﮼شاید‌ دلیل‌ زیبایی‌ِ ماه‌ دوریشه.

عمیق‌ تر از‌ دوست‌ دارم‌ بودی.

من ماهم اسمون نداشتولی برق چشای تو بود اسمون خراش

ایبابا

داشتن یه برادر بزرگتر مثل تو درست مانند اینه که یه فرشته نگه...

تو نباید گریه کنی تو باید قوی باشه دختر گلم

بچه ها یه فرشته دیگه پیدا کردم که سر از پا نمیشناسم که یه فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط