وایییی سگ توش چقدر این ادیت خداسسس+++ میدونم نباید شیپ کنم اما خبببب یه شیپمون نشه ؟!) 😂💃( شوخی)

یه سوال کیا کرمانشاه زندگی میکنن؟
😂💃سوال بی ربط و مسخره به روایت تصویر: 👆
دیدگاه ها (۳)

movie:شب فرا رسیده کیا دیدن؟؟؟ عرض اطلاع ترسناکه💃

movie:بازی هرم ادیتش خداسسس!!!! مودم دیدمش قشنگهههههه:))) لاب لاب لاب

movie:ما همه مرده ایم

بالرین+++ لایک شه خوشحال شم؟!))

جوری که نیوفن ها میبیننش vs جوری که ما می دیدیمش :

توجه!! توجه!! تویی که اسم خودت میزاری ارم...

@ابدیاگه حالت خوب نیست لطفا یک لحظه این رو بخون_ لطفاهمیشه د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط