ازین کلیپا بزارم ؟

ازین کلیپا بزارم ؟
دیدگاه ها (۱۲)

از کجا ی گوشیم شات بدم ؟عوممم بگیداا🔪🗿

تایم به فداتون 🥺

منی که فردا امتحان دارم اما الن سرم ت گوشیع🙂

تو کامنتا سوال بپرسین ج میدم 🙂🤞

سوال:ازین کلیپا بزارم؟اصکی آزاد.لایک و کامنت یادت نره.فالو ک...

فعالیت بدرد نخور نمیخوام بکنم

عزیزان دلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط