ارمیای سم فقط خودمونیم

ارمیای سم فقط خودمونیم
دیدگاه ها (۰)

فکت خیلییی واگعی: هیچکس بهتر از جین نمیتونه جینو تخریب کنه

16 ثانیه دلتنگی 💔🫂

واااااو

اهنگشو دوس،

ما ارمیای خوبی هستم خودشون مارو منحرف میکنن🤣

کلمات خودمونیم همش میگفتن همه معلما شکایتتونو میکنن🗿🙏🏼

ولی خودمونیم، من هنوز یه دل سیر برات گریه نکردم❤️‍🩹#رهبر_شهی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط