خرماش با من.محصول ناب درجه یک بم

😁😁🤪🤪🤭🤭🤣🤣
دیدگاه ها (۳۴)

دو دقیقه دیگه میموند رکود همه رو میزد.حتی مردهارو

کرمان بهش:موسی کو تقی.بم میگن: پختو.جیرفت میگن:سوتله

قیمه هارو ریخت تو سبزیا.... اگه مشاور خانواده بود!!!!

تعطیله!!!!!!چی تعطیله دقیقاااااااا

جف و بم بم🙃🙃🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط