من بی پر و بالم

من بی پر و بالم
نماندی کنارم💔😪
دیدگاه ها (۱)

اونی که مال قلبته اصلا عاشقت نمیشه💔

بزرگترین اشتباه زندگیمی💔💔🖤

باوفا بودن یکم ذات خوب و پاک میخواد💔

بیچاره من که روی تو حساب کردم💔

مستان همه افتاده ساقی نماندی یک گل برای باغبان باقی نماندی🥺💚...

کاش روزها به عقب برگردندو من با همان داشته هایم زندگی میکردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط