ولی بعضیا هستن که بدون هیچ نسیبتی بیشتر از زن یا هرکس دیگ

ولی بعضیا هستن که بدون هیچ نسیبتی بیشتر از زن یا هرکس دیگه روت حساسن و غیرت دارن
میدونید فک کنید اشاره خاصی به شخصی دارم...😁😌
دیدگاه ها (۰)

حسودیم شد🫠

وای بهرام اینو دیدم یاد تو افتادممم ب عشق تو گذاشتماااا🤣🤣🤣

یه دوست پسرم نداریم همچین چالشی بگیریییم🫠هعییی💔

بچه هاااا

مرسیییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط