من که کسیو ندارم دوسم داشته باشه ولی تو اگه داری دوسش داش

من که کسیو ندارم دوسم داشته باشه ولی تو اگه داری دوسش داشته باش 🤝🏻😮‍💨🚬
دیدگاه ها (۰)

به قول تی ام : حال خوب کیلویی چنده گرفتیمون 😮‍💨🚬

خودمم فیک نی #me#mE#ME#Me

من اگه ببازم دگع کسیو ندارم🖤🍂

تو قلبت همیشه کسیو دوستداشته باش که قدرتو تو تک تکه لحضهایه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط