ولی من...از بچگی از همون موقع که بیرانوند توی پرسپولیس با
ولی من...از بچگی از همون موقع که بیرانوند توی پرسپولیس بازی میکرد دوستش داشتم یادمه اون موقع ها اسمش رو نمیدونستم ، رنگ لباسش نارنجی بود بهش میگفتم پرتغالی🍊 و خب وقتی از پرسپولیس رفت هیت گرفت اما من هنوز هم دوستش دارم🧡