بشااا اومد یه چیزی بهتون بگم

بشااا اومد یه چیزی بهتون بگم
کلا این پیجی که من زدم از چیزای مود و غمگین فعالیت میشه 🥺🌒
و متنی که براش میزارم باید مربوطبه فیلم باشه و چیزی که خودم تو دلمه🤲🏻🥺پس اوکی دیگه انقد نگید با مایی
و اون پستایی که سنجاق کردم فرق داره 🌒😂🌓🌕
و همین
دیدگاه ها (۰)

ولی بیاید یاد بگیرین با بعضی از حرفاتون حرص ادم در نمیاد ، د...

برا همینههه من بیدارم💔💃🏻🤚🏻

حق😁😂

🌘🌗🌖🌕🌔🌓🌒🥺

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط