دیل ؟

دیل ؟
از من نپرسین . ( برای همه فرستادم )
اگه میبینی سردم یا پیام نمیدیم بزن .
دیدگاه ها (۱۰)

‌ ‌ ...

دیل؟ کسشعر تحویلم ندین با یه آره یا نه جوابمو بدین( اگه منتظ...

دیل؟🐇اگه سردی یا فک میکنی با پیام ندادن و تحویل نگرفتن من خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط