من اگه مردم ...

من اگه مردم ...
نکنه نیای 💔






#یاحسین🥺
#دلتنگ❤️‍🩹
#سلطان_کربلا 🕌
دیدگاه ها (۰)

💔ارباب دارم از فاصله ای که بین ماهست میمیرم بطلب قربونت بشم ...

از کنکور نترسید.انگیزه عزیز دلمون به کنکوری ها ❤️😍#رهبرانه

رقیه تو دل عمو . .🫀#یارقیه

صل الله علیک یا سید الکریم💚#وفات_حضرت_عبدالعظیم

من اگه مردم نکنه نیای نکنه نیای😭😭یا ابا عبدالله🖤🖤🖤

من اگه مُردم نکنه نیای نکنه نیای نکن...

دلم برات تنگ شده برگرد بیا..!!پاشو برگرد بیا:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط