یاد اون صورت و نگاه عمیقت اومد دلمو گرفت... کاش بودی و دو
یاد اون صورت و نگاه عمیقت اومد دلمو گرفت... کاش بودی و دوباره غرق چشات می شدم🕊🖤🌒💔🕊
اگر از من بپرسند: سلام مهمتر است یا خداحافظی؟ قطعا خواهمگفت: خداحافظی...
من مدت هاست نمیدانم کجا، به چه دلیل و چگونه رها شدم...؟!
اگر از من بپرسند: سلام مهمتر است یا خداحافظی؟ قطعا خواهمگفت: خداحافظی...
من مدت هاست نمیدانم کجا، به چه دلیل و چگونه رها شدم...؟!
- ۱.۲k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط