نیست که نیست....

نیست که نیست....
فقط یه آه حسرت هست...
😔
دیدگاه ها (۰)

🎼🎼🎼🎧🤍

دلتنگی که وقت نمیشناسهاونم اگه از جنس مادر باشه...💔😔

قدر هم بدونیم یهو چشم وا می کنی می ببینی دیگه.........نیست ب...

بابا اه ریدم دهنت ناموسا یه خرمن کسشر نوشته بودما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط