کاش هروقت بهش فکر میکردی!

کاش هروقت بهش فکر میکردی!
براش نوتیف میرفت، باورش میشد!!
چقدر تو فکرشی... :)
دیدگاه ها (۰)

من محتاجت نبودم و نیستم ...فقط دوست داشتم همین

یادت میاد؟ 😔اینارو بیخیال من الان دلتنگتم😔😭،

رودخونه دز جاتون خالی

قلب ما🙂🌵تگش کن یا بفرس واسش✨

هیونجین ععررررررر کاش جدیدممممممممممممممممممم شاید فکر کنید ...

شما فاتح جهان میشید ❤کسی دارید توی زندگی که هروقت خواستید بت...

بفرس براش و بهش بگو چقدر دوسش داری 🥰❤️#عاشقانه_های_گلناز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط